Порядок обміну і повернення Товару Користувачем.
1. Обмін та повернення товару (у тому числі при розірванні договору купівлі-продажу) в порядку Закону України «Про захист прав споживачів» може здійснюватися на умовах визначених Продавцем.
2. При обміні і поверненні Товар слід відправити в повній комплектації, долучивши до нього також наступні документи:
- Заява на обмін або повернення грошових коштів, із зазначенням причин обміну або повернення;
- Акт приймання-передачі товару / накладна / чек від Продавця (документ, що підтверджує факт придбання товару);
- Гарантійний талон.
Користувач, зокрема, також зобов’язаний належним чином надійно упакувати відправлення зовні та всередині, аби товар не пошкодився в процесі транспортування.
3. Користувач надає свою згоду на отримання електронних повідомлень щодо розгляду його звернення на вказану ним електронну пошту та/або за допомогою засобів мобільного зв’язку та /або за допомогою месенджерів (Viber), що прив’язані до номера телефону, зазначеного Споживачем (Користувачем) в заяві чи в іншому документі. Такі повідомлення вважаються належним інформуванням Споживача.
4. Користувач (Споживач) зобов’язаний оглянути товар разом із розрахунковим документом при отриманні замовлення (посилки) в присутності представника Перевізника. Претензії Користувача (Споживача) до Продавця щодо товару, який отримано через кур’єрську службу (Нова Пошта, DELIVERY, тощо) з приводу товарного або зовнішнього вигляду (пошкодження), які виявлені при отриманні товару, мають бути зафіксовані Користувачем (Споживачем) разом з представником кур’єрської служби шляхом складання письмового документу, в якому відображаються виявлені пошкодження. В інших випадках претензії щодо пошкодження товару в процесі транспортування пред’являються безпосередньо до перевізника.